My Mazda MX-5

Tuesday, January 30, 2007

Lisää ilmaa

›
- Kesä koitti jälleen myös vuonna 2006. Auto heräteltiin tallista perinteisin menoin ja ajelu pääsi hyvään alkuun. Alkukesän 2006 pääprojekt...
Monday, January 8, 2007

Lisää tehoa, miten?

›
- Kunnon automieshän alkaa virittää moottoria mieluiten heti, kun akuutimmat tai muuten vaan pakolliset projektit on hoidettu. Vaikka radall...

Meluntorjuntaa keväältä 2006

›
- Sisämelu ei ole urheiluauton hankinnassa ensimmäinen kriteeri, mikä tulee mieleen. Toisaalta tässäkin asiassa pätee periaate: mitä vähemmä...
Monday, January 1, 2007

Turvakaari Mazda MX-5:een

›
- 2004 ja 2005 ehdittiin käydä moottoriradalla kahteen otteeseen ja huolettomia kilometrejä kertyi muutenkin reippaasti. Auton valinta, yksi...
Tuesday, December 26, 2006

Konin alustasarja

›
- Ei ole lainkaan ennenkuulumaton juttu, että autoissa, joissa on lyhyt akseliväli, esiintyy nyökkimistä. Huonoilla iskunvaimentimilla ilmiö...

Tehdyt muutokset 2004-2006

›
2004 - Uusi Fondmetalin vanne ja Nokian NRVi 195/55 R15 –renkaat - Sparcon poljinpinnat - Luisin ikivanha ratti - Ruostesuojaus 2005 - Konin...

Tekniikan tietoisku

›
Oikein virallinen esite (Kanadasta 1990-luvulta) kertoo automyyjän näkökulman MX-5:stä tai Miatasta, millä nimellä auto tunnetaan Pohjois-Am...
‹
›
Home
View web version
A Finn With Miata
View my complete profile
Powered by Blogger.